Snart är jag som visast

Träningen gick jättebra! Idag var sista gången, synd.. Men vi ses i alla fall i helgen på uppvisningen! :) Jag börjar bli lite nervös nu, men fy så kul det kommer att bli! Sen gäller det att hålla igång i sommar, ut och springa och stretcha, så man inte är som min syster utrryckte sig så fint ''smidig som ett kylskåp'' när allting drar igång igen!

Jag duschade för ett tag sen och sitter nu och mumsar glass. Åt även lite fil förut, men jag kände mig förtjänt av lite glass! :) Och jag får ju inte glömma oboypulvret på toppen! Haha!

Min visdomstand verkar aldrig vilja komma upp! Den började i början av april att tränga igenom och bara det gör så sjukt ont, men nu är den nästa helt uppe. Det som är jobbigast nu, och som gör ont när jag borstar tänderna, är att tandköttet som satt där innan tanden kom upp ligger kvar som en täcke över tanden, så varje gång jag borstar tänderna så river jag liksom loss tandköttet från tanden och det blöder.. Det läker i och för sig rätt fort, men det är jobbigt när det händer varje gång! Och såhär har det varit i snart tre veckor, men jag har ingen lust att gå till tandläkaren heller.. Jag hoppas på förbättring i alla fall för det här är inte kul!

Nu ska jag ta tag i engelskaboken. Svenskan får vänta tills imorgon bitti, jag har ju trots allt redan läst texten, så jag kan den som Ingrid sa att vi skulle, flyktigt.

När brukar ni gå och lägga er? Vad tycker ni är en rimlig tid?

För mig är en rimlig tid 21.00-22.00 och jag behöver sova 6-8 timmar, det beror på vad jag har gjort under dagen och vad som väntar dagen efter, men det är inte alltid att jag håller mig till 22.00, ibland blir det ju senare. Men jag försöker i alla fall, jag vill ha rytm i det hela, det mår i alla fall jag bättre av!
Godnatt!

Postat av: Anonym

Jag brukar försöka lägga mig runt tio, oftast blir det dumt nog snarare elva...

Nä, faktum är att jag tänkte att det var 29 timmar sedan jag blev sjuk... så det var lite mer än ett dygn. :)



Ja, visst är rummet fint? Hela lördagen skall vigas åt städning. Sen kommer det vara urtjusigt! :) kraam.

2008-05-08 @ 21:57:51
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin