Stekhett

Jag vaknade halv nio idag, hade ställt mobilen på nio precis som igår. Jag sov med masken för att slippa solen i ögonen, men vaknade innan solen ens hann titta in i mitt fönster. Det enda dumma med masken var att den åkte av ett antal gånger under natten, och varje gång den åkte av vaknade jag.. Men annars var det jätteskönt!

Åt frukost det första jag gjorde, sen tog jag en dusch. Har legat och pressat en halvtimme på balkongen, men jag gav upp ganska nyss. Det är så himla varmt!

Om en timme kommer Lina till oss och det blir en tidig lunch, sen ska vi ner och förbereda oss inför dagens föreställningar. Idag slipper jag stressa, jag har bara baletten att tänka på och det är himla skönt! :)
På sista föreställningen kommer mamma och Lina, sen ska vi hem och mysa, äta tacos och bara vara!

Nu ska jag göra mig i ordning, smink och så. Ska försöka läsa lite i engelskaboken också så jag har det gjort för idag.. Boken ska vara klar vecka 21, så nu ska jag försöka läsa lite varje dag så jag blir klar någon gång! Jag har inte svårt för engelska, men jag läser inte lika fort på engelska som jag gör på svenska.. Men det är ju inte så konstigt!

Vad ska ni göra idag?

Postat av: Anton

Åh, tack så mycket!

Fast jag ska inte riktigt flytta hemifrån, bara till min pappa.



Ah, jag har solat, läst ut "Ps. Jag älskar dig" (underbar!), skrivit på en ny novell, promenerat, varit borta på middag och umgåtts med två kompisar(=

Idag fyller min bonusbror 16 år, så det blir väl att fira honom (:



Själv då?

2008-05-11 @ 11:17:49
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin