Vi har slut på ägg

Kaffet är kokat, jag har kläder på mig och jag har en boll av hår på huvudet.
Tänkte koka ägg till frukost, men vi hade inga ägg kvar! Synd! Jag som var så sugen. Och Keso är jag också sugen på, med curry, men det har vi inte heller! Det går nog lättare att hitta nåt ätbart om jag utgår från sortimentet vi har här hemma! Men jag ska önska ägg och Keso på nästa inköpslista!

Jag har fråga som jag tänkte ta upp här i min blogg. Jag är nyfiken hur alla ställer sig till detta. Inget jättestort och omtalat ämne, men jag tycker alla små ting också förtjänar att pratas och disskuteras om.
Jag har varit vegetarian sen 19 februari 2006 (att jag ens minns det exakta datumet!) och jag stormtrivs och tänker nog aldrig gå tillbaka till kött, men jag äter fortfarande fisk.

Jag vill jättegärna veta hur ni tycker och tänker!

Nu ska jag bege mig till spegeln igen och göra mig klar, sen blir det efterlängtat kaffe! :)


Postat av: Caroline

Tack så mycket;) Finns en massa olika "sorts vegetarianer", om man som du äter fisk, mjölk och ägg, så är du semivegetarian.... Krångligt värre;) Fast vegetarian är du i vilket fall som helst....

2008-05-05 @ 15:32:54
URL: http://carolineannamaria.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin