Hoppas jag slipper cykla med bly

Godmorgon!

Idag är jag på lite bättre humör. Gick upp som igår och tog min morgonpromenad och sen blev det stekt ägg och svamp till frukost. Mums!
Nu ska jag snart iväg på praktik, åtta timmar som alltid. Sen ska jag hämta mina nya stövlar och även kolla upp med second hand när man kan lämna in saker hos dom, eller hur stora sakerna måste vara för att de ska komma till dörren och hämta det.. Jag har trots allt fyra stora och blytunga kassar, så det kommer inte bli lätt att cykla iväg med dom inte.. Hm. Jag löser det där i eftermiddag. Ska i alla fall prata lite med dom.
Men nu, praktiken!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin