Jag älskar att träna!

Vilken kick jag får av att träna! Nu efter passet och efter en dusch är jag piggare än innan! Varför är det så, eller är det så för er också? Att efter att ni förbränt, gjort av med energi, är piggare? Jag mår så himla bra just nu vilket är skönt! Nu ska jag snart ut i köket och leta fram något till magen - och musklerna! :)

Gick in på nätbanken förut och kollade, och äntligen har jag fått mina pengar från Nelly, så imorgon ska jag hämta ut linnet jag beställde förra veckan (tror jag det var)... Härligt!

När jag kom hem nu efter träningen låg ett brev från Karin i hallen. Det är alltid lika kul med hennes brev, vi båda skriver oftast 3 eller 4 A4-sidor! Heja oss skrivglada!

Nej, men köket var det ja! Ha en bra kväll alla pigga OCH alla som njuter av en skön och lugn kväll.. Det får man också göra!


Postat av: Rebecca (:

Jo jag har också funderat på att skaffa singstar, men jag tycker det är dyrt och jag har redan wii och giutar hero så nöjer mig med att kompisar har det ^^ men att köpa tillsammans med dina syskon var en bra ide!



nu ska jag bara sova, men jag har varit på praktik hos min moster på Friskis & Svettis hela dagen och varit på mitt första spinningpass ^^, vad har du gjort då? (:

2008-11-17 @ 20:16:07
URL: http://rebeccalundgren.se/
Postat av: Anonym

sv: haha får väl prova det :D

2008-11-17 @ 22:06:27
Postat av: Malin

oops glömde nog namn o bloggadress där?

2008-11-17 @ 22:07:00
URL: http://selmalin.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin