Jag glömde nästan det viktigaste

Nej men hjälp, vet ni vad jag helt har glömt att berätta för er?! Det var ju det jag mest av allt ville berätta, det jag längtar så himla mycket till! Åh, ni kan aldrig gissa vad det är så.. VI SKA FLYTTA! :)
Nej, vi ska inte flytta från stan. Nej, vi ska inte flytta till hus. Lägenhet passar oss bra, men vi ska flytta mer centralt! Ska bli så himla mysigt och skönt! Nära till allt man behöver ha nära till! :)
Vi har letat som galningar efter något nytt och äntligen har vi fått en lägenhet, en riktigt bra och snygg också! Och mitt rum skulle de visst göra om lite? Tapeten var skavd, så det blir antagligen ny färg där inne - jag vill ha vitt!
I början av nästa år flyttar vi, jag kan knappt vänta!
Postat av: EmmaHennySofia

vart någonstans i stan ska ni skaffa läögenhet? :)

2008-11-30 @ 16:41:31
URL: http://edahlen.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin