Jag har inte glömt bilden

Hej!

Jag lovade ju er i tisdags att lägga upp en bild på mig när Samantha trycker min fot mot huvudet, och det hann jag inte igår, jag kom inte på det förrän jag hade stängt ner datorn och lagt mig i sängen. Men nu, eftersom jag inte jobbar idag, så tog jag mig tiden att lägga in bilden, så nu ska ni allt få se!
Ni kanske inte tycker det är något märkvärdigt? Att ni sett sånt förut? Men det är framsteg för mig och för mig är det verkligen något märkvärdigt! :)


Jag fick foten ända till pricken med hjälp av Samantha! Nu ska jag öva som en tok så jag snart kan ta upp benet dit själv och sen även få tag i foten över huvudet! Det vore väl något att kunna?!...

Postat av: Jennifer

Ja visst har dem finns massor med fint där :) Kram!

2008-11-20 @ 17:18:23
URL: http://sjeen.blogg.se/
Postat av: christina

tack :) Oj inte dåligt att få foten dit med hjälp heller tycker jag..

2008-11-20 @ 17:31:46
URL: http://christinahelenamode.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin