Julklappspapper med Nalle Puh

Oj, nu uppdaterar jag dåligt, men idag blev det en snabb sväng på stan innan jag åkte hem och åt mellis! Köpte julklappspapper och frimärken, här ska postas julkort! :) Det är jag en baddare på varje år (med start förra året, haha!).. Men det är ju så mysigt att få själv, så om man gör det varje år så kanske man får sig några kort efter ett tag? :) Mysigt att skicka också såklart, för julen handlar ju inte om att få, utan också att ge!

Annars har dagen varit lagom lugn och bra. Nu ska jag snart byta om och åka och dansa, sen kör jag lite extra-träning på det! Ska bli härligt, båda passen!

Och förresten, fick ju lön idag, så har hämtat ut mitt paket från H&M nu, men vad jag beställde kan jag ej visa här, för det mesta var julklappar! Köpte dock en pyjamas till mig och en mysig tröja som gick för 40-50:- (rea!). Bilder på det imorgon, resten får väl vänta till julafton!
Så jag har haft det lite mysigt en stund här hemma och spelat hög musik medan jag har slagit in paket till pappa, Krister, syrrorna och så har jag sen tidigare paket till farmor och farfar. Bara morföräldrarna och mamsen kvar! :)

Är ni ute i tid och handlar era julklappar eller springer ni hellre runt 20 december och stressar med alla andra sena julklappsköpare och slåss om de sista plaggen/sakerna i affärerna? Jag tar det hellre lugnt och njuter av lite ledighet och lov innan julafton! Och då ska det även tränas lite extra, så man kan äta julgodis och god mat i mängder! :)

Nej, nu måste jag kila! Ha en bra kväll så hörs vi mer imorgon!

Postat av: Sessan

Heej baabe!! Har du kommit på vad du önskar dig i julklapp än? Fan i år är ända året som jag verkligen inte kan komma på något som verkligen får det att krypa i fingrarna..



Kramis

2008-11-26 @ 20:30:10
URL: http://mikasha.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin