På bättringsvägen

Godmorgon är det kanske lite sent att säga nu, men jag är verkligen inte helt vaken än. Vaknade vid halv åtta, sen dess har jag legat framför tv:n och kollat på Top Model-repris och efter Top Model satte jag på Pearl Harbor. Den filmen gråter man krokodiltårar till! Den är så otroligt bra, spännande och vacker. Har ni inte sett den så bara måste ni göra det! Ni har missat något!

Nu ska jag försöka laga till någon slags lunch/brunch och sen ska jag pallra mig ut lite och få frisk luft, då lär jag nog vakna. Måste bli lite piggare, har ju jobb ikväll! Tur att jag bara jobbar två och en halv timme!
Jag mår i alla fall bättre idag än jag gjorde igår, febern är i stort sett bortblåst, men jag låter inte kul när jag pratar - när jag får fram ett ljud vill säga. Hoppas jag slipper stå i kassan ikväll, ingen lär ju ändå förstå vad jag säger! Haha...

NU - mat!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin