Pepparkaksbak

Hej!

Jag fastnade här efter att ha sett klart en Beck med syrran. Varför är det alltid så att de Beckfilmer jag redan sett alltid lyckas gå de få gånger jag sätter mig vid tv:n och råkar slå på en Beck? Nu kan jag typ fyra-fem stycken utantill - bra eller dåligt? Jag kan ju i alla fall förvarna om någon är rädd av sig, vad som ska hända eller när de ska hålla för ögonen/öronen.
Nog om det.

Jag ska snart sova. Imorgon ska jag sjunga, eller rättare sagt idag. Ska bara lägga in lite bilder från gårdagen och visa er, SEN ska jag sova!

Måste bara tillägga hur befriande det känns att ha pengar på mobilen igen. Ibland klarar jag mig utmärkt på de ynka 100 kr som jag laddar mobilen med i månaden. Det är väldigt sällan jag inte klarar mig på 100 spänn, men de få gånger det händer, som den senaste månaden då 100 kr försvann fort, då är det inte kul. Man kan inte ringa, man kan inte sms - ingenting. Och tar man ej kontakt då tar ingen kontakt med en heller? Jag låter säkert fjantig som inte kan leva utan mobilen, stackars mig - haha! Men det är ju så med allt man vänjer sig med att ha nära till hands. Det blir jobbigt på olika sätt då det man är van vid inte längre finns där när man behöver det.
Fast lite bra har jag det i alla fall. Jag har tre sidor där jag får gratis sms varje dag. På den här sidan får jag ett gratis sms om dagen och när man blir medlem där får man fem krediter, så var det i alla fall då jag blev medlem. På den här sidan får jag två gratis sms om dagen och krediter tror jag man får några där också när man blir medlem. Och så den bästa sidan av alla! Som ''vem som helst'' får man två gratis om dagen, men har man dessutom Parlino som operatör så får man 10! gratis sms om dagen, vilket jag får. Totalt 13, inte så illa. Skulle jag skicka 13 sms om dagen utan internet och alla bra sidor skulle det kosta mig (49 öre x 13) lite mer än 6 kr, och det blir en del om man gör av med 6 kr/dag.
Nog om det också.

Här kommer dagens bilder, sen får ni en paus från mig tills jag vaknar igen.. Och det blev ju inte mycket av min ''bloggpaus''? Haha. Men det var mest för att få tid för familjen, jag hade inget vettigt att skriva etc. Jag kan hålla på så här i evigheter, så det är nog bäst att jag slutar nu.






Så orginellt.


Djur har vi många former med. Förutom grisen och bocken så har vi en katt, ett får och en kanin. Någon som någonsin har hört om julkaninen?




Världens godaste ost - made by Tove! :)

Postat av: amandaa

ja, det är jag :) körde dig som värvare om det gick bra? :) ska du på decemberfesten? :)

2008-11-30 @ 11:01:02
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ska baka idag, hihi:)

2008-11-30 @ 11:22:09
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin