Smeknamn = ''för mycket'' umgänge?

Äntligen börjar tabletterna göra sitt och jag är på benen och piggare än jag var förut idag.
Jag har precis sett två avsnitt av Time Out på tv fyra plus och nu väntar jag på att Pirates ska börja, men ännu mer på att Tove ska komma hem, för hon är alldeles snart hemma! Fyyy vad härligt det ska bli och jag kommer garanterad krama näst intill ihjäl henne! Men det är tillåtet när man är ses så sällan jämfört när hon fortfarande bodde hemma och när man saknar någon så som jag saknar henne! Men snart får vi ju ses.. :)

Ska ta en ''halsbedövare'' nu och försöka få i mig lite vatten. Har druckit dåligt idag vilket inte är bra och det börjar kännas i huvudet..
Hjälp, jag börjar ge smeknamn till mina tabletter.. När man har varit ihop med någon eller känt en person länge så börjar man kalla varandra saker, positiva saker, på skämt (bra sådana), men nu behöver jag bli frisk för jag har smeknamn på mina tabletter, haha!
Postat av: Erika

sv: jag tycker juryna har varit/är bra på olika sätt, men gillar nog den nya mest, dd?

2008-11-28 @ 21:20:18
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Soeticz / Glöm inte veckans fråga :)

sv: ååh det låter mysigt det :) myspys med familjen,. glögg är jag inte så förtjust i faktiskt. tycker de smaka så äckligt ;p haha!

2008-11-28 @ 21:23:53
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: sofia

Jo man får det,fick både öron & ögoninflamation direkt på men det är kanske 2 veckor sen dess så det är ingen fara :)

2008-11-28 @ 21:30:03
URL: http://sveasblogg.webblogg.se/
Postat av: jojjo

Oj ja! Vi har massor att göra i skolan nu som jag totalt kommer att missa! Det är så himla mycket med lucian nu och så, så jag vet inte hur det kommer att gå med skolan. Och med råga på allt så har jag fått ont i halsen som absolut inte är bra. :S Det var väll kul när niorna var där men dom fick bara vara med på några övningar. Det hade varit roligare om dom hade varit med på flera. ;)

2008-11-29 @ 07:08:22
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin