Snöstorm!





Usch vilket busväder det är ute! Det snöar, blåster mycket och kallt och så är det dessutom glashalt under snön! Precis som det blir varje år - jobbigt! Snö som smälter som fryser till is och sen lite snö ovanpå det hala och så halkar man för eller senare.. Fast hittills har jag stått kvar.. :)

Några som däremot verkade överlyckliga för vädret var barnen idag som som skulle vara ute hela tiden, som skulle göra snöänglar och det gjorde även några försök till snögubbar och snölyktor men de förstod inte helt när jag förklarade att det var för kallt för att snön skulle gå att bygga med.. Snö som snö tyckte dom.

Ikväll är det träning och sen ska jag även hinna med en snöig promenad med Disa! Det ska i alla fall bli mysigt att komma ut med henne, för hon kommer nog vara överlycklig hon med över vädret! Tänk förresten om man kunde lära en hund göra snöänglar.. Undra hur dom skulle se ut då..
Postat av: julia

ha en bra kväll!

2008-11-24 @ 16:36:05
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin