Tatuering?



Hittade en sida med några enkla kinesiska tecken på och dom jag har målat på handen står för sol, måne, berg, vatten och kvinna.
Det var mest för skojs skull som jag sökte på kinesiska tecken, men jag satt och drömde om någon liten tatuering, men det får i så fall bli i framtiden! Sånt är ju så svårt, för man vill helst inte att det ska göra för ont, och så ska den gå att dölja och så vill man inte behöva oroa sig för mycket över att den ska förstöras när man blir äldre eller om man får barn.. Jag har sett många som har tatuerat sig på höftbenen och nedre delen av magen och det är ju så himla snyggt, men hur blir det om de blir med barn och magen växer? Då kommer tatueringen töja ut sig, eller hur funkar sånt? Någon som vet?
Men som sagt, jag bara drömmer och funderar..

Postat av: ida

snyggt, vill också tatuera mig.

2008-11-23 @ 19:43:03
URL: http://fashionbyi.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin