Äntligen en oplanerad helg

Hej bloggen!

Nu var det ett tag sen jag skrev.. I tisdags närmare bestämt. Igårkväll tänkte jag skriva lite, men det blev inte av för det blev så sent.. Kom hem strax innan tio från träningen och så ringde jag och pratade en stund med pappa och sen hamnade jag här en stund - vid datorn, inte bloggen - innan jag gick och la mig.

Idag har jag haft praktik som vanligt och vi gjorde en liten utflykt till Anitas andra jobb. Vi bakade häxgodis som vi tog med oss och mumsade på och så fick alla ballonger. Jag har haft en riktigt mysig dag idag, så jag var nöjd med dagen när jag gick hem vid halv fyra. Åkte hem, åt lite och sen vidare till mitt ''riktiga'' jobb. Jobbade 2,5 timme, sen åkte jag hem..

Nu ska jag sätta mig vid tv:n och se om det är något bra som går. Mamma och Jorunn är ute med Disa och kommer nog när som helst. Har pratat en stund med pappa även ikväll och det blir att jag inte åker med till Dalarna.. Jag bara orkar inte. Jag skulle egentligen åkt med och träffat farmor och farfar, men det har blivit för mycket planerat för min del och jag behöver andrum, en paus, en ledig helg då jag kan göra precis vad jag vill.. Och jag ska nog ha en lugn helg. Jag har ju träning på fredag, kanske på lördag och på söndag är det träning och praktik, så det är en del att göra ändå.. Men det jag menar är att jag vill ha en oplanerad helg utan jobb och utan saker som jag måste göra, bortsett från träningen och praktiken då.

Ja, nu blir det tv:n! Godnatt!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin