Brådis!

Hej!

Nu har jag lite smått bråttom, men jag hinner skriva några rader innan jag ska iväg på träningen.. Det ska bli otroligt härligt! Har verkligen längtat efter den moderna barfotadansen hela veckan! :)

Dagen blev inte riktigt som planerat, men den blev bra ändå! Började dagen halv nio på Korpen. Gick på bandet i rask takt i 30 minuter, sen hängde jag med Malin till Oxen för att handla lite och senare hjälpte jag henne med något som de gjorde till idrottsmässan som är i helgen. Det blev riktigt bra, bilder har jag som jag kan lägga upp senare.. Ska bara prata med Malin så det inte är några bilder som jag inte FÅR lägga upp.. :) Men det tror jag inte det är, men man vill ju vara på den säkra sidan..
Efter det åkte jag hem och gick ut med Disa, sen tog jag mig en dusch och gjorde mig i ordning och åkte sen och mötte upp Sandra på Vadsbo och så tog vi oss till stan och tog en fika på Ströget. Riktigt mysigt! Sen blev det även en runda på stan. Vi kollade mest.

Nu är jag hemma, har precis slängt i mig två mackor och ska snart iväg till dansen då. Senare ikväll får vi se vad som händer.. Jag ska i alla fall ha en lugn kväll och jag ska lägga mig i någorlunda tid för imorgon väntar jobbet i fem timmar. Fy vad skönt att det är fem istället för sex timmar nu när det börjar bli mörkare! :) Sovmorgon får jag också - börjar elva! :)
Nej, nu måste jag verkligen iväg! Ni får ha en bra kväll så uppdaterar jag senare i helgen.. Och bilderna, ja, vi får se om jag vågar lägga upp dom! :)

Postat av: laijna

Svar: ha en bra dag själv :)

2008-10-17 @ 18:52:21
URL: http://laijnloo.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin