Första praktikdagen avklarad

Hej!

Åh, min praktikplats är helt underbar! Och jag har bra tider också. Idag var det 07.30-15.30.
Barn kan säga så himla roliga och ibland även riktigt smarta saker. Jag menar såklart inte att mindre barn är ointelligenta, för det är dom verkligen inte, men ibland säger dom ord eller saker som man inte kunde drömma om att dom skulle säga eller ens kunde..

Efter praktiken åkte jag och tränade lite. Sprang 25 minuter och körde resten ben, rumpa och lite armar och rygg. Nu pustar jag ut lite hemma. Har ätit mormors goda bröd och en banan. Nu laddar jag för nästa pass som är dans vid åtta! :)

Det enda jag är besviken på idag är top model.. Jag har inte följt den senaste säsongen alls mycket, eftersom jag alltid tränar när programmet sänds.. Men jag har kollat på reklamerna och en tjej, den mörka tjejen som är en av de tre bästa nu, fastnade jag för. Hennes kropp är nog den minsta jag sett på en person som ser frisk ut i en så liten kropp och hon är otroligt fin. Så när jag fick se på reklamen idag att hon är en av de tre bästa och att det är final ikväll, då blev jag faktiskt riktigt besviken! Så jag hoppades på att någon av er kan berätta för mig när ni vet vem som har vunnit? Det skulle uppskattas!


Postat av: Alexandra

Den kurviga vann :/ anya skulle vunnit :D fast den mörkhyade såg också bra ut meningen kunde skilja sig emot anya :P heh

2008-10-01 @ 21:18:51
URL: http://dontsaynever.blogg.se/
Postat av: jonna

det är Whitney som vann..plus size tjejen..tyckte det var rätt person som vann..eller vad tycker du?

2008-10-01 @ 22:08:27
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: En dag.

den mörkhyade vinner ju.

2008-10-02 @ 17:44:23
Postat av: Bettan

Jag jobbar också med barn (mellan 1-3 år)och de är helt underbara och roliga för det mesta:) men den bästa har jag hemma.

2008-10-02 @ 20:02:22
URL: http://www.mindacool.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin