Jag älskar mitt ''lugna'' år

Nu ska jag koka mig en Cup a Soup och sätta mig och mysa framför tv:n med någon bra serie, eller så kanske jag sätter på en film.. Vi får se. :)
Idag blev det inget gym eller någon träning efter praktiken, men idag kände jag bara för att vara hemma och mysa och ta det lugnt.. Det är ju träning ikväll i alla fall! Och igår sprang jag ju i 25 minuter och gym på det och sen balett och afrikansk dans. Nej, det var nog klokt att stanna hemma idag och bara vara.. :)
Och det bästa av allt med att vara hemma och vila - det är så otroligt skönt att slippa läxor och prov! När jag åker hem från praktiken då är det verkligen vila.. Inga läxor som ligger på hög och skriker ''gör mig!''. Jag ska njuta det här låsåret, för nästa år då börjar allvaret igen.. Och jag kommer skaffa mig två extra-år, men det är bara en bonus, för jag kommer få göra det jag verkligen drömmer om och vill!

Nu blir det tv-mys!


Postat av: mathilda

en i min klass! :P

2008-10-15 @ 19:29:18
URL: http://gronkvist.blogg.se/
Postat av: Karin Nygård

jag vet, om det hade varit sanning iaf.. Nu är det ju bara upplysning som tur är!:)

2008-10-15 @ 19:30:22
URL: http://karinnygard.blogg.se/
Postat av: Karin Nygård

hehe, ja men det är bara bra ju! Det är ju ett Anti-internetmedicin-reklam :P

2008-10-16 @ 21:04:31
URL: http://karinnygard.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin