Jordgubbsdoft

Godmorgon, eller god förmiddag kanske passar bättre.. :)
Det är en genomförkyld Lovisa som sitter vid bloggen idag.. Usch! Men det hade jag räknat med, att jag skulle bli sjuk efter några dagar bland sexåringar, och jag kände att det var på väg igår.. Men vem vill vara sjuk?! Men jag ska tänka positivt och göra så mycket jag orkar ändå.. Ligger man i sängen känner man ju efter hela tiden och vem blir frisk då? Nej, jag ska ta det lugnt men ändå göra saker.
Planerna för dagen är avboka yogan, som jag redan har gjort, tvätta ur hårinpackningen.. NU! Mejla min studie- och yrkesvägledare om hur praktiken varit hittills och vid ett ska jag träffa Matilda och kanske ta en kaffe någonstans. Vi har inte träffats på riktigt sen i slutet av maj eller början av juni så jag tänker inte låta en förkylning stoppa mig!

Senare ikväll är det dans, som jag tänker gå på, men jag ska bara sitta vid sidan av och titta på.. Träna är ju inget smart med virus i kroppen, men vi har ju fått höra att det är bra om vi sitter vid sidan av och kollar på (om vi inte är allt för sjuka) så vi i alla fall ser vad de andra gör, så inte det är en massa nytt nästa gång.. Vi har ju inte all tid i världen, så man vill ju dansa istället för att gå igenom extra varje gång..

Nu ska jag tvätta ur en hårinpackning som har varit i i en kvart nu. Den köpte jag på Backaplan i Göteborg när jag var där i måndags med pappa.. Haha, hela mitt rum doftar fräsht av jordgubbar av den! :)


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin