Kanelbullens dag

Hej!

Idag har jag jobbat, 11-16. Har suttit här vid datorn sen jag kom hem ungefär. Fikade lite med mamma, bullar och cola. Det är ju kanelbullens dag idag! Det förstod jag först när vi hade sålt slut på alla bullar på jobbet idag och folk frågade som galningar efter just kanelbullar.. Haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Vi får se ifall det händer något kul ikväll, eller om det blir en hemmakväll.. Eric sa att jag fick komma förbi honom en sväng i alla fall, så får se ifall jag åker dit..
En sak jag vet säkert är att det blir tacos med familjen runt sju! Det ska bli gott!

Nu - duschen!

Har ni haft en bra lördag hittills? Ska ni ut och ha kul ikväll eller ska ni mysa hemma i soffan?


Postat av: Malin

faktiskt inte ätit kanelbullar idag ;P

2008-10-04 @ 18:32:22
URL: http://selmalin.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin