Lovets första dag

Godmorgon!

Det var härligt att vakna i morses - första dagen på lovet! Vet inte riktigt vad klockan var när jag vaknade, men jag började i alla fall med att diska, dammsuga soffan (där Disa sover varje natt, vår lilla ögontjänare!) och hallen, städa mitt rum, sätta på en tvätt och duscha. Nu har jag gjort allt det + skrivit två brev - ett till Karin och ett till Cecilia, som jag ska posta senare idag. Nu ska jag ta mig lite frukost och mysa framför tv:n. Jag ska nog se klart på Mamma Mia! också. :)
Jag har inga större planer för idag, mer än en långpromenad med Disa, lite träning och dans på kvällen och så ska jag lämna pengar till Sandra på skolan.. Och så ska jag kolla på jackor på stan, och posta breven då. Men det kommer jag nog hinna med.
Nu ska jag njuta av underbara Abbalåtar och en god frukost!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin