She's back!

Äntligen är Tove här igen! Åh, jag har saknat henne något så fruktansvärt mycket! Nu för tiden ses vi ungefär varannan vecka, och då är det bara på helgerna.. Hon kommer fredag kväll och åker söndag eftermiddag så två halva dagar och en hel - två dagar. Fyra dagar i månaden.. Det är för lite! Men vi har ju lyckats skaffa Parlino hela familjen, så vi ringer alla helt gratis hem och för 0.99 kr till varandra, endast i uppkopplingsavgift. Smidigt och bra! :) Så mycket telefonkontakt har vi i alla fall!

Nu ska jag när som helst hoppa i säng, tänkte bara uppdatera lite här först.. Jag mår bättre nu, men jag är fortfarande genomförkyld. Och imorgon ska jag jobba.. Vi får se hur det går, men jobba ska jag!

Godnatt!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin