Träning x3

God kväll!

Idag började jag med praktiken vid halv åtta som vanligt. Jag är fortfarande lite snuvig, men jag är feberfri och på bättringsvägen! :) Äntligen!
Dagen gick i ett, som alltid! Efter praktiken åkte jag och tränade lite, sen hem för att äta och slappna av lite innan baletten. Sen var det dans igen direkt efter - afrikanskt! idag blev vi nog alla riktigt svettiga och varma, men det var skönt för då kunde man dra ut och pressa extra mycket!

Nu sitter jag här nyduschad och ska när som helst hoppa i säng. Jag ska bara kolla min mejl, sen ska jag sova skönt och länge.. Eftersom jag har duschat nu så sover jag ut imorgon till kvart i sju, istället för att gå upp tio över sex! Usch! Det enda jag saknar med skolan är sovmorgnarna!

Godnatt!


Postat av: Melina

ha en bra kväll :)

2008-10-08 @ 19:39:18
URL: http://mmelina.se
Postat av: Cassandra

Gud vad du är hurtig och bra, låter som en jättemysig kväll :) Balett har jag alltid velat testa...



Kram

2008-10-10 @ 23:34:12
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin