Ändrade planer - stort tyvärr

Man kommer till skolan, lite trött men kämpar sig genom dagen för man har något att se fram emot, och sen när man har en lektion kvar får man veta att festligheterna är inställda - ingen inspark! Där försvann all energi.. Vi hade ju sett fram emot det här sen i början av veckan, jag och Sandra. Men det är väl inget att hänga läpp för hur länge som helst, men besvikna blev vi båda i alla fall.. Men det kanske beror på att de gick ut ganska sent med när insparken skulle vara? Jag menar, visst, i måndags.. Det var i alla fall då jag fick syn på alla lapparna.. Man behöver kanske veta två veckor i förväg så man kan fråga ifall man får vara ledig om man jobbar, så man vet att man kan och hinner planera in festligheterna innan en massa annat kommer upp..

Jaja, lite ändrade planer.. Vad gör det om tusen år? Efter träningen kommer i alla fall Niclas hit och håller mig sällskap! :)


Postat av: Jonna

vad kul, vad dansar du för något?

2008-09-06 @ 10:00:20
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: alexandra

tråkigt att det inte blev som planerat då =(

2008-09-06 @ 11:25:10
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Cecilia Julin

Gillar din blogg :)



Kika gärna in min!

2008-09-07 @ 20:12:50
URL: http://ceciliajulin.devote.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin