Från sisådär till toppen

God kväll!

Åh, den här dagen som började rätt så segt slutade så himla bra! Nu känns det verkligen som jag är på väg mot något bra och som att saker och ting verkligen börjar ta fart! :) Jag ringde Inger i morses när mamma fortfarande var hemma och då berättade hon att hon hade pratat med skolan där jag har sökt praktik och att de skulle höra av sig under dagen.. Och det gjorde dom också. Jag ska på möte hos dom imorgon runt tolv, så det ska bli spännande! Så runt tolv imorgon får ni gärna hålla tummarna för mig att jag får en praktikplats! :)
När mamma hade gått till jobbet satte jag mig och såg på film och åt frukost, sen tog jag mig ett varmt bad och passade på att läsa lite i Surrender.. Sen gjorde jag mig i ordning och lite efter elva åkte jag till skolan, pratade lite med Inge och lämnade tillbaka min miniräknare. Sen åkte jag till Tempo och postade tre brev och sen hem igen.. Resten av förmiddagen och eftermiddagen spenderade jag hemma framför tv:n eller vid datorn. Lagade även en god lunch - pasta och chili con carne (den var det i och för sig bara att värma) och till efterrätt gjorde jag fruktsallad på äpplen och apelsin! :)

Nu ikväll har det varit träning och den gick superbra! Jag kände mig riktigt mjuk redan innan dansen och det är ju bra, att man börjar bli lite vigare.. :) Emelie var förresten på träningen idag och kollade och var med lite då och då. Riktigt kul att se henne, det gör man inte ofta eftersom hon ej bor i stan längre! Hon var med och dansade i den gruppen jag började i när jag var 12 år.. :) Så det var hon som pratade mest med mig, som jag gick med på diagonalen osv. :)
Vi gjorde lite nya saker idag som nya hopp, och jag tyckte attitydhoppen gick riktigt bra! Sen fick vi även lära oss en ny kombination, riktigt kul det med! Så jag är otroligt nöjd med dagen!
Efter träningen pratade jag lite med Linda och hon sa att jag kanske kan få ha praktik hos henne någon dag i veckan, så jag ska prata lite mer med henne och sen ska jag höra med Inge och Carina, vad de säger.. Om hur många timmar jag ska ha i veckan och ifall jag kan vara på två ställen eller ifall jag ska vara på ett och samma ställe hela tiden.. :) Ja, det är fortfarande många frågetecken men jag har i alla fall två platser nu, troligen, och det känns otroligt bra!

Nu ska jag avsluta här på datorn, sen ska jag krypa ner och sova.. Imorgon ska jag till tandläkaren! Det är det värsta jag vet, men som tur är har jag tid på förmiddagen så jag slipper gå en hel dag och oroa mig över tandläkarbesöket!

Nog om tandläkare, attitydhopp och praktikplatser.. Nu behöver jag sova!
Godnatt!


Postat av: Karin Nygård

ja det vet jag väl inte, lite snabb bild från en lektion, haha!:D

hur är det med dig då?

2008-09-25 @ 11:21:19
URL: http://karinnygard.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Ha en fin dag :D

Kram

2008-09-25 @ 11:25:31
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/
Postat av: Nina

absolut!

2008-09-25 @ 11:30:43
URL: http://modesida.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin