Glädjeenergi

Hej!

Jag satte väckarklockan på sju igår kväll och den ringde som den skulle i morses, men jag bestämde mig för att snooza till 7.45, och när jag vaknade igen så tänkte jag ställa om klockan så den skulle ringa igen vid 8.00, men jag hann väl somna innan jag hann ställa klockan på 8.00, för nästa gång jag vaknade var klockan kvart i tio. Jag blev lite stressad, jag som tänkte gymma idag innan det skulle bli för mycket folk.. Men jag hann hoppa i kläderna, äta lite frukost och sätta upp håret på 10 minuter och sen var jag nere till tio.. Det var en del pesionärer där, och jag. Haha! Bättre det än ett gym fullt av överpumpade killar.. Då är man verkligen i underläge! Nej, det kändes bra idag, men jag har blivit lite stelare över helgen.. Men ALLTING kan väl inte alltid vara på topp antar jag..

Var hemma strax innan tolv. Packade upp och städade i ordning lite snabbt på mitt rum, åt lunch och gick sen en långpromenad med Disa. Jorunn kom hem ungefär samtidigt som jag och Disa kom in.. Sen dess har jag tagit det lugnt hemma.

Senare ikväll ska jag iväg och träna. 18.40-21.00! Det ska bli riktigt skönt, och jag är taggad!
Igår införde jag ett löfte som jag ska hålla till höstlovet - minst! Ingen skräpmat, inget fika och inget godis eller annat snask!
Ni får hålla tummarna för mig om ni vill, men det här kommer jag klara galant utan några tummar alls! :) Jag är peppad, dels av mig själv, dels av min syster och dels av att jag mår bra! Livet leker och jag passar på att utnyttja så mycket av energin jag kan! Mycket beror på att allting har gått så lätt det senaste.. Jag sökte två praktikplatser, jag fick båda! Jag har varit och kollat på två skolor och nr 2 var helt klart den bästa! Jag hade en lista på ungefär 10 skolor från början, några strök jag nästan direkt.. Och så åker jag för att kolla på två och den första är riktigt bra och den andra är rena drömmen! Kan det bli mycket bättre?! :)


Postat av: PääSy

Jo hoppas det går över för dej med. Hoppas du klarar att vara utan skräpmat och godis fram till höstlovet. Tror på dej..Ha det så kul på gymmet.

2008-09-30 @ 17:48:41
URL: http://paasy.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Jodå, den har varit helt okej.. själv då? :)



Härligt med massa energi! :D

2008-09-30 @ 18:13:29
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:okej :)

ha en rba kväll

2008-09-30 @ 18:38:47
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ja, det var underbart gott! :)

min dag har varit toppen, själv då?

2008-09-30 @ 22:51:40
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mamma!

Njut, vännen!

2008-10-01 @ 13:56:58
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin