April, april

Åh vilket aprilskämt jag gick på idag, fy fy! Och jag som skulle vara så beredd.
Vaknade upp med Dennis vid sju, låg kvar i sängen en timme (båda började nio). Hade inte en tanke på att det var första april förrän i skolan då jag alltid skriver dagens datum i kollegieblocket då jag börjar på något nytt. Satt med lite mattekluringar men gav upp rätt fort och läste i tre timmar istället. I alla fall, då kom jag på att det var första april. Drog ett dåligt aprilskämt med Dennis som han gick på, men sen fick jag tillbaka med dubbel dos. Han skrev att han inte kunde hänga med ut på fredag, han skulle hjälpa sin pappa med köket och jag blev besviken, var ju taggad på att få träffa honom under fredagkvällen. Sen frågade jag ''men du sover väl hos mig, och du ska väl med på lördag?'' och då får man sms tillbaka där det står ''april, april!''. Om jag kände mig grundlurad.. Haha!
Det var min början på april.

Nu ska jag snart återgå till tv:n. Hittat en bra serie att kolla på, sen ska jag träna och träna och träffa Julia, snacka lite om helgen, kanske boka in en påsklovsfika med Emma, sen ska jag möta Dennis och ta sällskap till honom där vi sover i natt :)
Ha en bra dag allihopa!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin