Bombinlägg

Ni får stora bombinlägg istället för många små nu på lovet, men det är kanske så det ska vara? Dagen igår var i alla fall toppen toppen toppen! Först Skövde och shopping med syrran, sen en fika i stan med Matilda, Petra och Olle, lite filmmys och cider hos mig med Petra och sen en tur till Ica för att sedan grilla hos Dennis :)
Lägger in bilderna i tre olika inlägg, annars lär ni nog storkna ;) Klickades en hel del igår! BRA DAG!
Bilderna kommer snart!

Efter bloggandet ska jag dammsuga, göra någon slags lunch, göra mig i ordning, sen kommer Lina! :)

Vad ska ni göra idag?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin