Borta igår

Ursäkta att jag bara ''försvann'' igår och inte uppdaterade mer, men Dennis kom till mig efter skolan och vi såg på Casanova, han var ute med Disa, vi åt lunch, tog en sväng på stan och sen har vi bara myst :) På kvällen gick vi hem till honom, åt kvällsmat, gick ut och gick och sen somnade jag BUMS när jag la mig ner, och då menar jag verkligen BUMS! (Så det blev inte mycket tid vid bloggen)

Idag slutar jag innan elva, ska hem och ut med Disa, äta lunch, sen får vi se vad jag mer behöver göra.
Tar tag i era kommentarer i eftermiddag och bloggar bättre sen idag, promise :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin