Dalarna tur och retur

Åkte upp på eftermiddagen i fredags, med ett stopp för mat i Örebro. Framme i Ludvika på kvällen blev det enkel kvällsmat, sen somnade vi rätt fort.
På lördagen åkte vi och handlade åt farmor och farfar, sen blev det lunch. Efter lunchen gick pappa, jag och Jorunn ut en sväng, tog lite kort, sen kom Jan och Carin på besök, det blev fika och tårta. Sen somnade jag och Jorunn runt fyra, det blev lite väl långtråkigt. Strax efter fem åkte vi en sväng, jag fick övningsköra för första gången på tio månader och det gick kanon - inga kärringstopp, hittade alla växlar (förutom femman, som jag aldrig behövde lägga i) och pappa sa att jag körde bra :) Efter det köpte vi godis, åkte hem, åt en lätt kvällsmat och sen satt vi uppe och pratade en bra stund, pappa, Jorunn, jag och farmor.
På söndagen blev det frukost, packa, städa, göra sig i ordning, lunch och vid halv två kom vi iväg efter att ha köpt lite wasabinötter som resgodis.
Bra helg!

Nu är det ingen större ordning på bilderna, när dom togs osv.
Men enjoy!


Mc Bean och sallad för min del!

























Postat av: vera

shit va fina ögon du har! :)

2009-04-21 @ 16:28:41
URL: http://reav.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin