Första riktiga lovdagen

Åh, härliga lov säger jag bara! Och vädret är underbart! Det kan inte bli mycket bättre!

Kom hem för en stund sen. Blev hemskjutsad av Dennis, han övningskörde :) Har varit med honom hela dagen och nu ska jag passa på att plugga medan jag inte är med någon. Vid sex-sju ska jag och Emma ta en glass i hamnen och gotta oss är det tänkt! :)

Dagen har bestått av frukost, se klart Life of Brian som var helt okej, hoppa studsmatta, åka bil hit och dit, handla, kolla på golv, köpa dörrhandtag och blommor och lunch någonstans mitt i allt.

Bilder från dagen kommer snart!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin