I'm back!

Krånglade blogg.se för någon mer än mig i morses?

Hej på er!

Nu är jag tillbaka, ganska utvilad efter en bloggfri helg. Men jag var ej trött på bloggen, det får ni inte tro! Jag behövde bara tid ifrån datorn, med mina nära och kära :) Och så sken solen så härligt så varför sitta inne och slå på tangentbordet, som Dennis påstår att jag gör ;) Fast det gör jag nog en aning men alla har vi våra brister, right? Haha!
I alla fall - helgen var t o p p e n! Jag har spenderat mer eller mindre hela helgen med Dennis. Vi har sovit ihop hela helgen, men vissa timmar har vi faktiskt lyckats vara ifrån varandra, men när vi inte var ifrån varandra bakade vi, gjorde sallad till kvällsmat, hyrde och såg på film, jag hjälpte hans familj med att måla huset och så var vi ute och åt igår för vi firade två månader! My love!

Några få bilder från helgen kommer snart!
Efter bilderna ska jag diska, se klart första Narniafilmen som jag lånat av Dennis, sen får jag inte missa min serie, och träna har jag planer på att göra as well. Klart slut, ha en bra dag alla!


Postat av: elin

jaså :-) ja men vad skönt då iaf :-D jag har också börjat diska ofta, fast som tur bryr sig mina händer inte om det, haha :-)

2009-04-27 @ 15:22:50
URL: http://esahlen.blogg.se/
Postat av: Alexandra Mellgren

Blogg.se fungerade inte för mig heller redan inatt! :/

2009-04-27 @ 20:15:56
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin