Pingvinresan ikväll

Nej, nu blev jag riktigt förbannad!
Jag som precis skrev ett inlägg, nu ligger halva som utkast och resten försvann! Bara sådär! Fy och nej, nu har jag ingen ork att börja på något nytt, så det får vara för ikväll.
Har i alla fall varit hos Linda och sålt biljetter och hjälpt till med lite annat pyssel i två timmar, 30 minuter step efter det och det var tur att det inte var ett längre pass för det var riktigt svettigt! Stretch på det, hem och duscha och NU ska jag äta kvällsmat. Mamma har gjort någon god sallad :) Kanske tar en pannkaka också, hörde att hon ropade åt Disa att det var pannkakor så jag hoppas jag med kan få en ;)

Ska se på Pingvinresan med mamma ikväll, helst från början om vi har tid till det, annars hoppar vi in där vi var igårkväll.
Ikväll sover jag och Dennis var för sig, men det blir väl några sms i alla fall :) Imorgon ska jag sova hos honom!

Ha en bra kväll allihopa!

Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-22 @ 20:24:58
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: cecilia

Åh jasså , i really like it (:



Usch , dånt där brukar jämt hända för mig med... -så typiskt mig !



Joo då det är bra med mig, fast vi har matte nationellt prov och massa skit imorrn, annars är det bra =)



Hoppas pingvinresan äger (; godnatt!

2009-04-22 @ 21:24:55
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad gör du nu då? :D

2009-04-22 @ 21:32:36
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin