Små justeringar

Har precis grejat lite med bloggen, reklam bland annat, men även tagit bort en linje som låg mellan inläggen då man var inne på kategorier eller arkiv. Designadinblogg.se är otroligt bra att ha till hands!

Ska snart äta lunch, sen ska jag och Disa ut en sväng.
Har börjat i Berlinerpopplarna, en bok jag fick av pappa i julas. Den började bra så det känns lovande. Den ska med upp till Dalarna! Åh, det har jag ju inte berättat för er än! Jag, pappa och syrran ska upp och hälsa på farmor och farfar över helgen, så jag kommer nog inte blogga på hela helgen är jag rädd, men jag uppdaterar självklart när jag är på hemmaplan igen. Kameran ska med!


Postat av: H

sv: jorå!

i helgen blire chilla och så. sj? :D

2009-04-17 @ 12:34:09
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

sv: jo det är den Paris är med i.. men den va faktist rätt bra. Rekomenderas ;)

2009-04-17 @ 13:07:20
URL: http://fatmas.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin