Svar på frågestunden

Bor du i Göteborg?
Nej, men min pappa bor i Göteborg.

Om du fick åka precis vart du vill, vart skulle du åka då?
Oj, just nu skulle jag valt ett varmt land, en riktig solsemester!

Finns det någon händelse som har förändrat ditt liv jättemycket?
Det finns nog en hel del. Att mina föräldrar skildes när jag var sju eller när vi flyttade 7 mil när jag var nio, började om helt. Det kan jag tänka på ibland, hur saker och ting kunde ha varit om vi inte hade flyttat tex. Sen att jag hoppade av skolan i höstas ändrade ju min närmsta framtid och även att jag träffade Dennis har gjort mycket :)

Vad äter du till frukost?
Gärna någon yoggi-yoghurt eller fil, flingor ibland. Frukt, kaffe ibland och någon macka med ost.

Vad lyssnar du på om/när du är ledsen?
Jag försöker lyssna på den musik jag alltid lyssnar på, musik som får mig på bra humör. Jag gräver inte ner mig och deppar ihop, det gör ingenting bättre. Men både arg och sorgsen musik är bra ibland, så man får ut det snabbare. Då är bland annat SOAD bra.

Leopardprickigt eller zebrarandigt?

Leopardprickigt!

Var i Dalarna bor din farmor?

I Ludvika.

Om du fick dejta en kändis, vem hade du valt och varför?
Oj, dejta någon, nej. Men träffa någon bara för en fika och för att umgås som kompisar. Jag skulle valt skådisen som spelar rollen som Billy Elliot!

Bästa minne?
Det är nog dansen, och jag kan inte peka ut någon speciell dag eller föreställning eller lektion, men dansen i sig är ett stort och betydelsefullt minne för mig.

Vad har du för intressen?
Förut dansade jag, hade dansat i nästan 14 år, men nu är det aerobics och step och spinning och andra pass som gäller. Går även bredvid för att bli aerobicsinstruktör. Annars är det umgås med pojkvännen, vännerna, läsa, ut och gå, ta kort, och blogga såklart! :)

Hur lång är du?
Jag är nästan bombsäker på att jag är 166,5 cm.

Vad är din framtidsdröm?
Oj. Vågar inte säga vad jag vill jobba med/som, det pendlar vad jag vill bli. Men en bra framtidsdröm är väl bra betyg när jag går ur gymnasiet, utbildning, jobb, bra ekonomi och en fin lägenhet, gärna så centralt det bara går! Och familj :)

Vad skulle du göra om du var Gud för en dag?
Jag skulle se till så alla hade tillgång till rent vatten, mat, tak över huvudet, utbildning, fred osv. Sen skulle jag väl sista minutrarna ge lite plus till mig och mina nära såklart, men världsfred och hållbar utveckling skulle jag fixa först och främst!

Modell eller proffsfotograf?
Proffsfotograf tror jag.

Har du designat din blogg själv?
Ja, men det tog sin lilla tid. Har gjort om småsaker med tiden.

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Härligt!

Jo, jag har också haft en bra helg.

Vad ska du göra i veckan? :)

2009-04-20 @ 14:33:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Erica

Kul med frågor och svar.. och proffsfotograf skulle inte varit helt fel.. :)

Förresten, om du gillar min blogg så rösta gärna här: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/april/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

2009-04-20 @ 14:50:05
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Välkommen hem får jag väl säga då, skönt att vara hemma då kan jag anta..

2009-04-20 @ 14:56:24
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: maja

bra svarat ;)

2009-04-20 @ 19:47:28
URL: http://chinnie.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; bra :*

och kul att läsa svaren :)

och leopardprickigt lät perfa det! haha :'

2009-04-21 @ 18:28:59
URL: http://hallonte.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin