Två pallar isolering

Hej!

Var ju i Göteborg igår så ska snart lägga in lite bilder på vad jag och Dennis shoppade :)
Hittills idag har jag hjälpt Dennis och hans pappa på bygget. Jag bar in två pallar med isolering. Höll på i en och en halv timme, sen fick jag ont i händerna och gick hem. Har hunnit duscha och göra mig i ordning, ska snart äta lite lunch sen är det ledarmöte! Mitt första, ska bli spännande och se vad som sägs..

Ikväll har jag egentligen träning, men tror jag skippar det. Känner för en lugn hemmakväll med en komedi!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin