Allt är så himla lätt med internet..

Det är väl underligt? I Mozilla Firefox ser jag min design som den ska vara, har utgått ifrån Mozilla eftersom jag alltid kör därifrån. I både Mozilla och Explorer på min och Dennis dator ser min design bra ut, men nu sitter jag vid en annan dator hemma hos Dennis och nu ser jag inte min meny eller header eller bilderna som byter vid mouseover.. Jag ser över huvud taget ingenting! Bara inläggen.. Varför ska en sida inte kunna se likadan ut oavsett vilken webbläsare man väljer att använda?
Hur ser ni min blogg ut för er? Ser det bra ut eller ser ni också bara inläggen?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin