Bilder från 100årsfesten

Här komer lite bilder från 100årsfesten! Bättre sent än aldrig! Enjoy!








Födelsedagsbarnen som fyllde 49 och 51 :)




Tipspromenad på g. Den handlade om åren -58 och -60 då födesledagsbarnen var födda!


Till mat fick vi buffé. Riktigt gott!
Bra med sån mat för det passar alla.


Några av presenterna dom fick..




Det blev några uppträdanden. Här har vi Ylva med pappa och bror. Dom spelade och sjöng ''i wish i was a punk rocker with flowers..''


Bäst till sist ;) Moussen vi fick till efterrätt!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin