Blev tagen av polisen

Hej!

Åh, igår, det var underbart! Åkte iväg strax innan nio och gjorde i ordning inför överraskningen. Vid fem över kom Dennis. Jag hade satt mig inne på deras altan med tända ljus på en filt och hade dukat upp en inne-picknick! Supermysigt var det! Hade med mig mousserande vitt, jordgubbar, vindruvor, mörk choklad och B&Js chocolate fudge brownie! Vi åt ur vanliga plasttallrikar som man hade på typ picknick när man var liten, men jag hade även med något snyggt att äta med - två skedar som jag köpte igår, med hjärtan på! Ett hemligt köp jag inte visade igår, så bilder ska ni få se snart på både skedarna och från kvällen!

Dagen idag hittills har bestått av vakna, frukost, se klart en film (Apocalypto) som jag och Dennis började se igårkväll och så har vi spelat lite PS3. Jag försökte mig på GTA (grand theft auto) men det gick inte alls bra, blev tagen av polisen hela tiden.. Kan ha berott på min körning.

Bilder från igår och ett inlägg om filmen kommer snart!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin