Chocolate fudge brownie

Har inte riktgit sovit alla timmar jag behöver, men när jag väl är vaken är det svårt att somna om. Har precis ätit frukost, sitter hos Dennis, ska snart göra honom sällskap vid tv:n.
Liseberg igår var toppen! Men det öppnade inte 11 som det gjorde då jag och Tove var där utan 13 istället, och vi var ju där redan 10.15 så vi fick åka tillbaka till femman och äta och gå lite i affärer innan vi vid 12 åkte tillbaka till Liseberg för att köa. Dennis hittade förresten ett par snygga jeans när vi gick på stan :)

Vi åkte dom flesta stora attraktionerna som balder, kanonen, kållorado, flum ride, bergbanan, uppsvinget, uppskjutet och radiobilarna såklart! Vi gick även på Pandavision på slutet när vi var galet trötta i benen och så lärde jag Dennis att äta B&Js! :)
Vårt sista åk blev balder och precis innan kameran ska komma i en av backarna tänker jag ''vad mysigt det skulle vara med en bild på oss pussandes i balder'' och precis då säger Dennis ''pussa mig!''. Tyvärr slutade vi pussas precis då kameran tog kort på oss så vi bara fånlog åt varandra på bilden så vi köpte inget kort, men kul och mysigt var det!

När vi väntade på vår buss hem i Skövde köpte vi oss varsinn B&Js, dom hade små burkar med kanske 2 dl glass i - Dennis idé! Så nu har jag smakat bohemian rasberry, phish food, chocolate fudge brownie, cookie dough, caramel chew chew och chocolate macadamia. Bohemian rasberry och chocolate macadamia är favoriter hittills!

Enda planen jag har för idag är att träna lite senare, men nu ska jag göra Dennis sällskap vid tv:n och dricka mitt te innan det svalnar.

Bilder från Liseberg kommer när jag har min laptop!

Postat av: LILLY

sv; tack!



Mysigt :) med såååå mkt glass :D

2009-08-11 @ 11:25:03
URL: http://HTTP://ETERNITYOFMRS.BLOGG.SE
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin