Dålig bloggdag

Hej!

Ursäkta den dåliga uppdateringen idag, men har bara inte känt för eller ens tänkt på att blogga! Vaknade hos Dennis, började se på Tears of the sun som vi redan sett en gång. Dom hade dessutom dubbla dvder med filmen så jag fick en, så den ska jag se klart någon tråkig regnig dag framöver.
Åkte hem vid tolv, tog det lugnt, åt lite lunch, träffade Helen och gick igenom lite uppvärmningsövningar, jag frågade och hon svarade. Känner mig betydligt lugnare inför imorgon! Det går verkligen upp och ner, men nu tror jag inte jag kan vara mer säker på min sak!

Har varit och tränat nu ikväll. Härligt mag- och ryggpass med Helen!
Kom precis ur duschen, ska bara göra mig i ordning lite snabbt så ska jag till Dennis, sover där ikväll igen :)

Uppdaterar imorgon någon eller flera gånger när jag är hemma innan mitt pass. Kommer jag vara nervösare imorgon än vad jag är nu? Det återstår att se.. Håll tummarna!


Postat av: j

du är itne ensam om att inte blogga ofta. :)

2009-08-17 @ 20:31:04
URL: http://bbebot.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Allt bra med dig idag? Antar att du börjar närma dig ditt pass som du ska leda för första gången, eller har jag fel? :P

2009-08-19 @ 07:04:33
URL: http://slipsens.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin