Designkrångel!

Jag beklagar verkligen om min design inte funkar för några av er, men för en del funkar den, som för mig. Nu har jag även bytt dator och kollat både explorer och firefox som jag annars kör med och min design funkar på båda, och som ni vet funkade designen även på min förra dator. Så jag har svårt att förstå vad som orsakar problemet.. Jag hoppas ni kommer på det, för jag gör det inte.. Annars vet jag inte vad vi gör. Ni får pröva att uppdatera era webbläsare, man kan ju göra det emellanåt. Det är nog det enda tipset jag har..
Lycka till!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin