Direkt från köket

Sitter på laptopen i köket. Internet funkar endast på laptopen, men snart har jag min egen laptop och eget trådlöst! Ska be mamma beställa ett trådlöst i veckan för jag kanske köper en laptop på fredag, beror på Dennis syster, men jag hoppas!

Var ute och gick i morses, vaknade rätt tidigt. Har hunnit äta frukost och bli lunchhungrig, så ska snart börja laga något.

Vet inte vad dagen bjuder på. Ska kanske förbi bygget och hjälpa till lite, får se när Dennis svarar. Han och Görrel lanade till fyra i natt på sina ps3 så dom lär nog sova ett tag till..

Ringde tele2 för kanske en timma sen och pratade lite med dom. I maj la dom på 24 kr extra som fakturorna kostar, men jag har autogiro och inte faktura, så dom lovade att dra av det på nästa månadsbetalning, men det har inte blivit så på två betalningar så nu lovade någon Kim mig att han skulle sätta in en ringpott på 40 kr till mig istället :) Bättre, tycker jag, än att få dra av 24 kr!

Vad har ni för planer idag?
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin