Ett snabbt inlägg

Hallu hallu!

Bråttom, bråttom! Ville bara säga att övningen inför passet med Helen gick galant! Känns 1000 gånger bättre nu!
Har inte mycket tid här, ska iväg till bygget och träffa Dennis, sen hem till honom. Ska sova där ikväll. Mamma, jag smsar dig om detta om du inte hinner läsa här först ;)
Ska ta med nya prylpaketet till Matilda, då blir hon nog glad :)

Nu måste jag springa!
Ha en bra kväll!

Postat av: Erika

sv: Va? Vilken går på vilken kanal? :S Nu fattade jag inte här ^^ Du menar Systar i jeans - andra sommaren? Den gick inte på tv:n, jag har filmen :)

2009-08-04 @ 17:23:34
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja hon spelar sims :) Det är ju faktiskt så, dom blir glada för det mesta.. men ändå så ska man gå runt och fundera som en tok hehe. Tack för tipsen iaf.

2009-08-04 @ 19:58:56
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin