Halvårspresent

Kom nyss hem från stan, var där med Dennis. Har lämnat in cykeln för lagning, beställt klipptid och så blev det lite smått handlat. Två block till plus klisterlappar så jag kan skriva på blocken vad för ämnen det är, sen fick jag tre par trosor och en BH av Dennis i halvårspresent! Vi har ett halvår nästa onsdag :)


Tusen tack älskling!

Nu ska vi ta det lugnt resten av dagen, vi har inga planer alls!

Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

trevligt :)

låter som en bra kväll du har framför dig då :)

jag ska göra lite av varje kika längre ner i inlägget :) puss!

2009-08-22 @ 16:29:33
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad gulligt, grattis i förskott då:)

2009-08-23 @ 10:35:36
URL: http://frida.derived.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin