Igår och idag

Godmorgon!

Jag har varit vaken ett tag, Dennis drog för kanske en kvart sen.. Han skulle iväg och klippa gräs, ett av hans sommarjobb :) Sen ska han få jobba åt mig - fixa så man kan dela filer mellan två datorer och så ska vi bränna en skiva, finally!
Annars har ingen av oss så mycket planer för dagen.

Igår målade och jobbade vi några timmar, jag passade även på att sola lite när det inte fanns något jobb för mig så fick lite färg! :)
Kom hem till mig vid nio igår, hann träffa två kompisar till mamma som var på besök. Dom var hos oss när jag var liten, så har inte sett dom sen jag var kanske 7-8 tror jag mamma sa. Kände knappt igen dom, men kul att ses ändå! Halv tio satte mamma igång med kvällsmat åt oss, tack mamma, sen blev det inte mycket mer av den kvällen. Var trötta som jag vet inte vad båda två, så stupade i säng..

Ska hoppa in i duschen nu så jag är klar när Dennis är klar, då ska jag till honom!

Postat av: J o s s a n

Sv: ja, jag tror det. Det är ett scrips man lägger till i kodmallarna. :)

2009-08-09 @ 12:34:01
URL: http://myrtle.blogg.se/
Postat av: Becka

För tillfället använder jag explorer.

Min laptop vill inte funka med det trådlösa nätverket vi har hemma så jag använder sambons dator och han har inte installerat firefox. Men på min dator använder jag bara firefox. Tycker också att firefox är bättre än explorer, men sambon får bestämma över sin egen dator..snäll jag är va? ;)

2009-08-09 @ 12:34:12
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin