Jumpstylepass

Sitter hos Dennis nu. Blev en stund på bygget förut, målade lite. Gick därifrån runt sex för träning, hur härligt som helst! Känner mig riktigt peppad och pigg nu! Körde lite jumpstyle-liknande på slutet. Det är lika kul som det ser ut, och galet jobbigt!
Fick skjuts hem med Karro.
Ska hoppa in i duschen snart, får se hur kvällen blir.

Förresten så vet jag EN som gillar min design hittills :) Dennis, haha! Fast jag har i och för sig inte kollat kommentarerna än.. Och ni är väl säkert ute i solen, men nästa gång det regnar kan ni väl komma in och tycka om min nya design lite ;)

Hej så länge!

Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Uppsatt hår är faktiskt snyggt! Men det är inte alla som passar i det ;p Kram.

2009-08-06 @ 20:53:26
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tyvärr kan jag inte hjälpa mig med det då jag inte har designat min blogg själv, det är Elin - nevnarien.se som har gjort. :)

2009-08-06 @ 20:58:15
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin