Längtar efter helg

Förlåt för dålig uppdatering idag. Kom hem för en stund sen från ett pass som jag höll i. Har hunnit titta igenom mina läxor en extragång, ätit och duschat. Nu ska här svaras på kommentarer och sen ska jag läsa innan jag ska sova! Längtar som en tok efter helg! Sex lektioner imorgon, sen kan jag pusta ut! Ändå har vi inte galet mycket läxor jämfört med vad jag räknat med att få, men det kommer väl när vi kommit in i kurserna lite mer.. Sen blir det ju kul när alla lärare lägger prov på samma veckor! Det brukar dom lyckas bra med, men det tar vi då! Nu - kommentarer!
Postat av: Jennifer

Svar: Jag hade gärna dansat om jag bara hade någon känsla för det! Haha! :D

2009-08-27 @ 20:36:40
URL: http://eightnine.blogg.se/
Postat av: Angelica

Längtar till helg jag med

2009-08-27 @ 21:41:21
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin