Nästan en timmas PW

Igår blev det ingen powerwalk som tänkt, sov hos Dennis och glömde mina skor hemma. Men idag blev det en igen. Ska försöka ut och gå några gånger i veckan nu innan skolan och allt börjar igen. Känns skönare då, om man är extra bekväm i sig själv :)
Så, idag blev det en powerwalk på snudd på 50 minuter :) Härligt jobbat Lovisa!
Nu ska jag äta en stor frukost och sen får vi se vad dagen bjuder på. Ikväll är det i alla fall träning, och nu menar jag verkligen träning! Det ska bli ett svettigt pass med Helen och det ser jag fram emot!

Vad har ni för planer för dagen, eller har ni ens vaknat?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin