Ny dator!

Sitter på min nya dator nu! Den är underbar! Köpte även en mus, datorväska och sims2 året runt - spelet kostade bara 79:-!
Har precis klarat av alla installeringar osv som det är när man har en ny dator, och jag klarade av det själv :) Kanske inte är så svårt, men det kändes skönt att jag kunde göra det själv.


Detta är min goding! (Bilden är från google)

Ikväll sover jag hos Dennis, vi ska bara ta det lugnt. Imorgon är det 100årsfest för Annika och Reibjörn, ska bli kul! Mamma hämtar mig imorgon. Har ingen aning vad jag ska ha på mig, men något måste jag ju ha!
Måste tillägga att tagenterna är otroligt sköna att blogga på :)

Vad gör ni ikväll? Och vad tycker ni om min nya dator? :)

Postat av: Mia ❤

Jag sitter hemma med ett glas vin och läser bloggar ikväll :) Jag har den datorn, love it!

2009-08-14 @ 22:46:10
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: K

En riktigt snygg dator, och att den är skön att skriva på är viktigt :).



2009-08-14 @ 23:55:16
URL: http://onmywayback.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin