Paus i spelandet :)

Nu har Tove åkt.. Känns skönt att vi vet vart vi har varann nu när hon inte kommer vara hemma så mycket på ett tag igen. Fast vi kommer ju ses på ett 100årskalas vi ska på i mitten av augusti! :) Det ska bli kul! Då kommer jag säkert få tid att snacka lite mer med Amanda. Vet inte om jag har skrivit det, men sprang i alla fall på henne i Skövde när jag köpte mina gladiatorsandaler (som jag tyvärr inte kan fixa någon bild på än), men då var jag på väg till bussen och hade ganska bråttom, men vi hann i alla fall heja :) Var typ ett år sen jag såg henne senast så det var urkul!

Nu ska jag spela vidare, har inte spelat hela dagen men lite då och då :) Har hunnit med en extra lång paus för mat och dusch ;)

Ikväll kommer Dennis förbi en sväng vid fem-sex, men vi ska inte ses länge, han ska få sova hemma och vara lite ensam med Adam innan han ska hem igen.

Postat av: Erika

sv Ja verkligen & slappar dagar är sjukt härliga :D

2009-08-03 @ 20:13:57
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. hihi japp, så menade jag ^^

2009-08-03 @ 20:14:47
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin